Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем ускорение

    Колата е 156 FL 1.9JTD 16V, беше на ремонт смениха съединител к-т, подгревателните свещи и няколко тампона. Преди ремонта почваше да дърпа малко преди 2000 оборота, може би 1700 - 1800, но сега това става чак на 2700. Майстора ми е приятел и единственото за което се сеща е да е пропуснал някой кабел, оглежда, но не видя нищо, та някаква идея какво може да е?

    По таблото не светят предупредителни лампички.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  • #2
    Диагностика му е майката,иначе така на първо време се сещам,да не е разкачен някой вакуум,за клапана за управление на турбината например,нещо което може да се случи при сваляне на скоростна кутия
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #3
      Виж си турбо маркучите, да не би случайно да е пробил някой докато е човъркал.
      Giulietta 1,6 JTDm 2013
      156 SW 1,9 JTD 2003

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
        Виж си турбо маркучите, да не би случайно да е пробил някой докато е човъркал.
        Нама ли да пуши ако има спукан маркуч?

        ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:06 ----------

        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Диагностика му е майката,иначе така на първо време се сещам,да не е разкачен някой вакуум,за клапана за управление на турбината например,нещо което може да се случи при сваляне на скоростна кутия
        А да утре заминава за диагностика и оглед. Тия вакум маркучи колко са и къде се намират? Между мотора и купето някаде ли?

        ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Диагностика му е майката,иначе така на първо време се сещам,да не е разкачен някой вакуум,за клапана за управление на турбината например,нещо което може да се случи при сваляне на скоростна кутия
        А да утре заминава за диагностика и оглед. Тия вакум маркучи колко са и къде се намират? Между мотора и купето някаде ли?

        Сърцата са по-капризни от умовете.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
          Нама ли да пуши ако има спукан маркуч?

          ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:06 ----------



          А да утре заминава за диагностика и оглед. Тия вакум маркучи колко са и къде се намират? Между мотора и купето някаде ли?

          ---------- Post added at 20:09 ---------- Previous post was at 20:09 ----------



          А да утре заминава за диагностика и оглед. Тия вакум маркучи колко са и къде се намират? Между мотора и купето някаде ли?
          На всякъде около мотора са Предимно между акумулатора и мотора. Тънки маркучлета са. Виж дали няма някое извадено наистина.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            и аз съм сменял съеднител. не върви както преди да го сменя..
            JTD 105+

            Comment


            • #7
              Проблема е решен спукано маркуче. Благодаря за помоща.

              Сърцата са по-капризни от умовете.

              Comment


              • #8
                кое точно?
                JTD 105+

                Comment


                • #9
                  Има едно клапанче зад радиатора и от него се изнизва въпросното маркуче. Не знам каква работа точно върши, но колата се оправи. Също така докато имах проблема колата гаснеше доста грубо с притрисане на мотора.

                  Сърцата са по-капризни от умовете.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
                    Има едно клапанче зад радиатора и от него се изнизва въпросното маркуче. Не знам каква работа точно върши, но колата се оправи. Също така докато имах проблема колата гаснеше доста грубо с притрисане на мотора.
                    Това ти е управлението на турбото - променливата геометрия (разтоварването). Нормална реакция при скъсано маркуче
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 11:42. Основание: допълнение
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      а някой може ли да покаже една снимка на въпросното мъркуче че да го проверя и аз дали не притриса и при мен от това при гасене на мотора
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Misho_ss Покажи съобщение
                        а някой може ли да покаже една снимка на въпросното мъркуче че да го проверя и аз дали не притриса и при мен от това при гасене на мотора
                        Той е с 16V мотора, не е като твоя
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Той е с 16V мотора, не е като твоя
                          Е, й?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Е, й?
                            Вместо да се заяждаш с мен прати му снимка къде е, щот не е където е при мен
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Не се карайте - при 2,4жтд "98 няма клапа за меко гасене.
                              На колегата с 1,9 16в. мотора не е имало вакум за да се задейства клапата, заради извадения маркуч.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X